MEDIA


Категорії конкурсу

I-1. USE OF TV, RADIO, CINEMA
Включає product placement.
I-2. USE OF PRINT AND OUTDOOR
Газети, журнали та ін., традиційні борди або постери, стандартна реклама на автобусних зупинках та транспортних засобах,  і т.д.
I-3. USE OF DIGITAL PLATFORMS
Веб-сайти, соціальні платформи, мобільні прсистрої та ін. 
I-4. USE OF SPECIAL EVENTS, SPONSORSHIP, PROMOTIONS
I-5. USE OF NON-TRADITIONAL AND AMBIENT MEDIA
I-6. USE OF INTEGRATED MEDIA

ВИМОГИ ДО РОБІТ


Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсу MEDIA, і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:

1. Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.


2. Відеокейс:

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.

Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:

- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:

Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.

- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:

Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

 MOV/H.264   MP4/H.264
4:3 or 16:9720x576720x576
 1024x576640x480
 640x480 
 854x480 
HD 720p1920x1080 1920x1080


3. Додаткові матеріали:

Радимо надати додаткові матеріали в залежності від обраної вами категорії.

Всі додаткові матеріали мають бути надані в наступних форматах:

Зображення/Фотографії/Копії з преси: JPGs, 150dpi, RGB і A4 формат.

Відео матеріали: Формат MOV / MP4. Не завантажуйте ті відео матеріали, які вже присутні у вашому відеокейсі.

Радіо/аудіо файли: Завантажуються безпосередньо на сайті у форматі MP3, 128 kbps, 
ступінь стиснення 15: 1. Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.

Все вебсайти або онлайн матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


1-5 робіт:  1800 UAH / 5200 RUB / 60 EUR / 1400000 BYR

6 і більше робіт: 1500 UAH / 4300 RUB /  50 EUR / 1150000 BYR 

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEADLINE


22 квітня 2016