ADVERTISING CAMPAIGNS


Категорії конкурсу

H-1. ADVERTISING CAMPAIGNS

 Кампанія має включати 2 або більше елементів одного медіа: TБ, преса, зовнішня реклама, радіо і т.д.

H-2. INTEGRATED ADVERTISING CAMPAIGNS
Кампанія має включати різні медіа, журі оцінюватимуть успішну інтеграцію вибраних елементів або каналів протягом всієї кампанії.  

ВИМОГИ ДО РОБІТ


Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:

1. Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.


2. Відеокейс:

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.

Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:

- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:

Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.

- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:

Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.

Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

 MOV/H.264   MP4/H.264
4:3 or 16:9720x576720x576
 1024x576640x480
 640x480 
 854x480 
HD 720p1920x1080 1920x1080


3. Додаткові матеріали:

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. 

Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


1-5 робіт:  2700 UAH /  7800 RUB / 90 EUR / 2100000 BYR

6 і більше робіт: 2250 UAH / 6900 RUB/  80 EUR / 1840000 BYR  

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEADLINE


22 квітня 2016