ADVERTISING CAMPAIGNS
Категорії конкурсу
Кампанія має включати 2 або більше елементів одного медіа: TБ, преса, зовнішня реклама, радіо і т.д.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення:
Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).
Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.
2. Відеокейс:
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.
Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:
- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:
Ця версія буде показана членам журі під час суддівства, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:
Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.
Кодування:
Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.
MOV/H.264 | MP4/H.264 | |
4:3 or 16:9 | 720x576 | 720x576 |
1024x576 | 640x480 | |
640x480 | ||
854x480 | ||
HD 720p | 1920x1080 | 1920x1080 |
3. Додаткові матеріали:
Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії.
Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:
Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.
Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.
Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.
Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
1-5 робіт: 2700 UAH / 7800 RUB / 90 EUR / 2100000 BYR
6 і більше робіт: 2250 UAH / 6900 RUB/ 80 EUR / 1840000 BYR
Ціни вказані без урахування податків.
ENTRY DEADLINE
22 квітня 2016