RADIO


Категорії конкурсу

E-1. PRODUCTS
FMCG та інші продукти, включаючи товари тривалого використання, продукти харчування та напої алкогольні / безалкогольні, транспортні засоби, одяг, товари для дому, косметика, лікарські препарати, аксесуари і т.д
E-2. SERVICES
Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.
E-3. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA
E-4. CHARITIES, NON PROFIT AND PUBLIC INFORMATION
E-5. RADIO CRAFT: MUSIC & SOUND DESIGN
E-6. RADIO CRAFT: SCRIPT
E-7. RADIO CRAFT: CASTING & PERFORMANCE

ВИМОГИ ДО РОБІТ 


Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Для кожної конкурсної заявки потрібнозавантажити один аудіоролик формату MP3.

MP3: 128 kbps, ступінь стиснення 11: 1. Розмір файлу не повинен перевищувати 3 Мб.

Максимальна тривалість аудіоролика 180 секунд.


Аудіоролики повинні бути надані у версії з оригінальною мовою.

Якщо оригінальний мова не є англійською, рекомендується завантажити англійську версію аудіоролика.

У тому випадку, якщо завантажена тільки англійська версія аудіоролика від країни, в якій англійська мова не є рідною, оргкомітет може запросити підтвердження того, що аудіоролик виходив в ефір англійською мовою.

Всі матеріали повинні бути надані в оригінальному вигляді без будь-яких доповнень або змін. Перекладені матеріали повинні повністю відповідати сценарію оригінального аудіоролика.

Якщо робота вимагає додаткових пояснень, то їх потрібно прописати у полі опису ідеї. Не використовуйте вербальні пояснення в самому MP3 файлі.

Не варто в перекладах замінювати оригінальні імена героїв, назви місць або подій на більш зрозумілі для англомовної аудиторії варіанти. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Кожна версія аудіоролика (оригінальна і англійська) повинна бути завантажена окремим MP3 файлом. У разі завантаження двох варіантів ролика, переконайтеся, що в один файл не включені обидві версії.

Written Script: До конкурсної заявки необхідно додати англійський текстовий переклад сценарію аудіоролика. Цей переклад буде наданий журі. Переконайтеся, що перекладений сценарій є повним і точним.

В якості додаткового матеріалу можливе завантаження відеокейсу.


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:


1-5 робіт:  900 UAH /  2600 RUB / 30 EUR / 690000 BYR 

6 і більше робіт: 750 UAH / 2100 RUB/  25 EUR / 575000 BYR    

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEDLINE:


22 квітня 2016