FILM


Категорії конкурсу

A-1. FMCG

Продукти харчування, напої алкогольні/безалкогольні, краса та зворов'я, аудіо- та відео- пристрої та інші товари недовготривалого використання.

A-2. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)

Транспортні засоби, побутові товари, одяг, взуття, аксесуари та інші товари довготривалого використання.

A-3. CONSUMER SERVICES
Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.
A-4. MEDIA, ENTERTAINMENT AND LEISURE
Подорожі та туризм, авіакомпанії та інші транспортні компанії, туристичні агентства, готелі, курорти, культурно-масові заходи включаючи спорт, музичні фестивалі, виставки та шоу, нічні клуби, бари, музеї, художні галереї, кінотеатри та театри, засоби масової інформації та ін.
A-5. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY

Програми інформування громадськості, благодійні об'єднання і асоціації, охорона навколишнього середовища, державна освіта, донорські програми і т.д.

A-6. OTHERS

Усі інші види включаючи корпоративні фільми, промо відео та ін.  

ВИМОГИ ДО РОБІТ


Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

Конкурсна заявка повинна бути оформлена англійською мовою або з англійськими титрами. У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ 


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована. 


Усі роботи мають бути представлені в наступному вигляді:

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.


У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

Заявка та відеоролик не повинні включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

У всіх роликах на початку і в кінці використовуйте чорний фон, тривалістю 1/2 секунди.

Відеоролики повинні бути завантажені у версії з оригінальному мовою. Використовуйте англійські титри, які дозволять журі зрозуміти роботу.

Дубляж не дозволений, вся мова повинна бути відображена субтитрами.

Допускається голосовий переклад.

Переконайтеся, що титри повністю відповідають сценарієм ролика. Не варто замінювати оригінальні імена героїв, назви місць або подій на більш зрозумілі для англомовної аудиторії варіанти.

Якщо ідея ґрунтується на культурній специфіці, рекомендується надати пояснення даної специфіки на початку ролика.

Для відеороликів, що за тривалістю перевищують 3 хвилини, необхідно зробити скорочену версію в 60 секунд.

Відеокейси не приймаються.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.


   MOV/H.264
   MP4/H.264
4:3 або 16:9
720x576
 720x576

1024x576
640x480

 640x480


854x480

HD 720p
1920x1080
1920x1080


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


1-5 робіт:  1800 UAH / 5200 RUB / 60 EUR / 1400000 BYR

6 і більше робіт: 1500 UAH / 4300 RUB / 50 EUR / 1150000 BYR   

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEDLINE 

22 квітня 2016