OUT OF HOME


Категорії конкурсу

D-1. FMCG
Продукти харчування, напої алкогольні/безалкогольні, краса та зворов'я, аудіо- та відео- пристрої та інші товари недовготривалого використання.
D-2. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)
Транспортні засоби, побутові товари, одяг, взуття, аксесуари та інші товари довготривалого використання.
D-3. CONSUMER SERVICES

Фінансові послуги, роздрібна торгівля і e-commerce, включаючи громадське харчування, телекомунікаційні послуги, освіта, комерційні громадські послуги, охорона здоров'я, корпоративні та / або внутрішні комунікації і т.д.

D-4. MEDIA, ENTERTAINMENT AND LEISURE
Подорожі та туризм, авіакомпанії та інші транспортні компанії, туристичні агентства, готелі, курорти, культурно-масові заходи включаючи спорт, музичні фестивалі, виставки та шоу, нічні клуби, бари, музеї, художні галереї, кінотеатри та театри, засоби масової інформації та ін.
D-5. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY
Програми інформування громадськості, благодійні об'єднання і асоціації, охорона навколишнього середовища, державна освіта, донорські програми і т.д.
D-6. OTHERS


D-7. OUT OF HOME CRAFT: COPYWRITING
D-8. OUT OF HOME CRAFT: ART DIRECTION
D-9. OUT OF HOME CRAFT: ILLUSTRATION
D-10. OUT OF HOME CRAFT: PHOTOGRAPHY
D-11. OUT OF HOME CRAFT: TYPOGRAPHY

ВИМОГИ ДО РОБІТ


Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:

1.  Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.


2. Выдеокейс (опціонально):

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:

Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:

Ця версія буде показана членам журі під час суддівства в якості додаткового матеріалу, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.

Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:

Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

 MOV/H.264   MP4/H.264
4:3 or 16:9720x576720x576
 1024x576640x480
 640x480 
 854x480 
HD 720p1920x1080 1920x1080


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


1-5 робіт:  1800 UAH / 5200 RUB / 60 EUR/ 1400000 BYR

6 і більше робіт: 1500 UAH / 4300 RUB /  50 EUR / 1150000 BYR

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEADLINE


22 квітня 2016