DIGITAL & MOBILE


Категорії конкурсу

G-1. FMCG
G-2. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)
G-3. CONSUMER SERVICES
G-4. MEDIA, ENTERTAINMENT AND LEISURE
G-5. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY
G-6. OTHERS
G-7. DIGITAL & MOBILE CRAFT: INTERFACE & NAVIGATION
G-8. DIGITAL & MOBILE CRAFT: ILLUSTRATION & GRAPHIC DESIGN
G-9. DIGITAL & MOBILE CRAFT: VIDEO/MOVING IMAGE
G-10. DIGITAL & MOBILE CRAFT: TYPOGRAPHY
G-11. DIGITAL & MOBILE CRAFT: ANIMATION & MOTION GRAPHICS

ВИМОГИ ДО РОБІТ


Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки. Наприклад, 3 банера, що формують серію, повинні бути завантажені та сплачені як 3 окремі заявки.

Надане вами посилання повинне вести безпосередньо на вашу роботу без запиту логіна та пароля.

Будь ласка, переконайтеся, що ваше посилання/робота буде дійсне та у відкритому доступі до 27 травня 2016. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі.

Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.

Одна робота може бути завантажена не більше 2-х разів у рамках конкурсу DIGITAL & MOBILE (за винятком категорій DIGITAL CRAFT), і при цьому вона повинна бути релевантною до окремо обраної категорії. Рекомендуємо адаптувати презентацію роботи відповідно обраної категорії.

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ


Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.


Всі роботи надаються в такому вигляді:

1. URL:

Посилання на сайт/додаток

Мобільна версія сайту/додатку

Анонімне посилання (без назви учасника) для надання додаткової інформації щодо роботи.


2. Одне зображення:

Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат.  

Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Дане зображення-резюме повинно містити ключові key visuals та короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів).

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.


3. Відеокейс (опціонально):

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

Відео НЕ повинно містити назву агентства, логотипи, або кредитси учасника.

Будь ласка, завантажте 2 версії відеокейсу:

- Повна версія тривалістю до 2-х хвилин:

Ця версія буде показана членам журі під час суддівства в якості додаткового матеріалу, а також може бути використана в разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відеокейс повинен містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.

- Коротка версія тривалістю 30-45 секунд:

Скорочена версія буде використана в разі перемоги на Церемонії нагородження. Відео має бути надано англійською мовою або з англійськими титрами.


Кодування:

Рекомендується завантажувати відео в форматі 16: 9, а також використовувати мультирозмірний режим кодування.

 MOV/H.264   MP4/H.264
4:3 or 16:9720x576720x576
 1024x576640x480
 640x480 
 854x480 
HD 720p1920x1080 1920x1080


ВАРТІСТЬ УЧАСТІ


1-5 робіт:  1800 UAH / 5200 RUB / 60 EUR/ 1400000 BYR

6 і більше робіт: 1500 UAH / 4300 RUB /  50 EUR / 1150000 BYR

Ціни вказані без урахування податків.


ENTRY DEADLINE


22 квітня 2016