Загальні правила
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу.
У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були розміщені у ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі з січня 2015 по квітень 2016 року включно, крім робіт, які раніше вже подавалися на КМФР.
Реєстрація конкурсних заявок відкрита до 22 квітня 2016 року в розділі Реєстрація.
Зареєстровані роботи не можуть бути відкликані з конкурсу після 29 квітня 2016 року.
У тому випадку, якщо додаткова інформація з проекту стає доступною вже після реєстрації роботи, організатори фестивалю можуть надавати доступ до оновлення інформації, але не пізніше 29 квітня 2016 року.
Проекти, розроблені декількома агентствами, можуть подаватися на розгляд у рамках однієї категорії лише один раз і лише від одного учасника (одного з агентств або клієнта). При цьому одна й та ж робота, серія робіт, рекламна кампанія може бути подана в різні категорії.
Оргкомітет фестивалю може зв'язатися з клієнтом, якщо в ході суддівства у журі виникнуть питання стосовно реалізації проекту.
Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.
Оргкомітет фестивалю може використовувати роботи учасників з метою популяризації фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті фестивалю.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ
Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю http://kiaf.com.ua/.
Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою.
До розгляду не допускаються:
- роботи, не зареєстровані на сайті,
- неоплачені роботи.
Текстова форма конкурсної роботи повинна оформлятися англійською мовою.
Файли конкурсних робіт (відеоролик, зображення, радіо, відеокейс, key visual) також оформляються англійською мовою, в іншому випадком - матеріали обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову в такому виді:
- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,
- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,
- англійський переклад у відповідному полі.
Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника, окрім self-promotion. Члени журі не повинні знати , якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.
При реєстрації аккаунта перевірте правильність і актуальність інформації, що вводиться, оскільки вона використовується Оргкомітетом для зв'язку з учасником.
Вміст поля «Назва учасника» дублюється на сайті, в дипломі та Церемонії нагородження, тому вкажіть назву агентства / компанії без лапок, дужок та форми власності.
Також ретельно перевірте по кожному проекту усі кредитси і текстову інформацію, яку ви ввели. Ці дані будуть опубліковані на нашому сайті в точності, як ви ввели їх в форму заявки.
ДАТИ
17 лютого 2016 - Відкриття реєстрації
22 квітня 2016 - Дедлайн прийому робіт
10 - 25 травня 2016 - Суддівство
26 - 27 травня 2016 - Конференція Best Marketing Practices
27 травня 2016 - Церемонія нагородження переможців КМФР