Нагороди фестивалю

Основу програми КМФР складають 12 конкурсів


Кожен конкурс складається з певного числа категорій. У кожній категорії визначаються фіналісти (шортлист) та призери (золото, срібло, бронза). У кожному конкурсі визначається один переможець — Гран-Прі конкурсу

Кількість призерів та фіналістів може бути необмеженою. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку,  до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.


За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Голови всіх складів журі визначають найкращу рекламну роботу — Гран-Прі Фестивалю


Висунута на Гран-Прі Фестивалю робота може бути Гран-Прі конкурсу або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. Нагорода Гран-Прі Фестивалю вручається окремо.  
У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються, за винятком нагороди Гран-Прі Фестивалю. Призові бали за Гран-Прі Фестивалю рахуються додатково.

Золотим переможцям, Гран-Прі конкурсів та Гран-Прі Фестивалю будуть присуджені відповідні нагороди Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Срібним, бронзовим переможця та фіналістам вручаються дипломи.


Нагороди отримують тільки зареєстровані учасники фестивалю. Дублікати нагород можуть бути придбані іншими сторонами після фестивалю. Також після фестивалю учасникам будуть передані дипломи.

За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.


Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:

Спеціальний приз журі 1 бал 

Шортлист — 2 бали

Бронза — 4 бали

Срібло — 6 балів

Золото — 8 балів

Гран-Прі конкурсу — 10 балів

Гран-прі фестивалю — 15 балів

Примітка: сума балів для продакшн-студій визначається наступним чином. У залік йдуть: 1) бали, які отримали студії, які подавали роботи на фестиваль; 2) бали, які продакшн-студія отримала, будучи зазначеною в кредитсах (роботу при цьому подавало інше агентство). Враховуються бали як за досягнення в категорії FILM CRAFT, так і за нагороди в категорії FILM.


Нагороди, зароблені в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволяють також набрати додаткові бали в рейтингу Кращих маркетингових команд Best Marketing Teams 2016:

Шортлист - 2 бали

Бронза - 4 бали

Срібло - 6 балів

Золото - 8 балів