Сергій Венгер очолить клієнтське журі 17-го КМФР
Вперше за всю історію
Київського Міжнародного Фестивалю Реклами конкурсні роботи буде оцінювати
окремий Індустріальний склад жюри, який сформований з рекламодавців.
Клієнтський склад буде працювати під керівництвом Сергія Венгера,маркетинг-директора «Миронівського хлібопродукту».
Судді оцінять креативність та оригінальність творчого рішення конкурсних робіт
в таких дисциплінарних розрізах, як Film, Print&Publishing, OOH, Radio,
Digital&Mobile, AdvertisingCampaigns.
Журі індустріального конкурсу належить оцінити роботи учасників в 12 категоріях. Кожна робота в цьому конкурсі повинна бути релевантною заданої продукту/сервісу і її дисципліни.
Разом з Сергієм Венгером в команді журі Індустріального конкурсу будуть працювати:
· Олена Чурилова, Senior Marketing Manager, Huggies
· Дмитро Розенфельд, управляючий партнер RozenfeldIntelligentPresentations
· Олена Харитонова, маркетинг-менеджер Coca-ColaUkraine
· Наталія Байдала, Business Leader Ukraine & Moldova, MasterCard
· Наталія Середня, маркетинг-директор Foxtrot
· Олег Решетін, директор з маркетингу Vodafone Ukraine
· Поліна Соколович, менеджер-бренд Sandoz Ukraine
· Роман Вашколуп, директор департаменту маркетингу та стратегічного розвитку Bayadera Group
· Тимофій Іванов-Малявін, маркетинг-менеджер SONY
Сергій Венгер, Голова журі Індустріального
конкурсу
У професію Сергій Венгер прийшов з юриспруденції, заснувавши в кінці 90-х легендарну Panic Design. До цього він встиг відзначитися в яскравих журналістських проектах, керував редакціями ділових видань і регіональної телекомпанії. Має величезний і різноманітний досвід. Встиг проявити себе в маркетингу, рекламі, управлінні продажами, розвиток бізнесу і в бізнес-консалтингу. На його рахунку багато успішних стартапів і антикризових кейсів на вітчизняному і зарубіжних ринках. В останні 10 років Сергій Венгер працював заступником генерального директора з маркетингу та продажу в управляючій компанії великого сибірського агро-промислового холдингу, до цього керував креативним агентством Provid. Також в цей період Сергій додав до свого активу розвиток горілчаного бренду «Мягков» в Росії і успішну операцію з його продажу іноземним інвесторам. За поверненню з Росії очолив відділ маркетингу «Миронівського хлібопродукту». Компанія відома на ринку завдяки брендам «Наша Ряба», «Легко», «Фуа Гра» та ін.
Нагадаємо, що в цьому році на 17-му КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 складів журі: 6 з них – міжнародні експерти, 1 склад українських стратегів національного конкурсу BestMarketingInnovations та 1 клієнтський склад журі. Раніше оргкомітет фестивалю назвав журі конкурсів Film & Radio, Film Craft and Branded Content & Visual Storytelling, Design & Branding, Digital & Mobile, OOH & Advertising СampaignsіBest Marketing Innovations.
Дедлайн подачі заявок вже близько - 22 квітня. Сміливіше, час боротися за звання кращих у рекламному світі, реєструйтеся на сайті фестивалю прямо зараз.
З усіх питань участі у фестивалі звертайтеся до оргкомітету: +38 (044) 490 9030, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, contest@vrk.org.ua – Олена Бабко.