Він почав свою кар’єру як Art Director intern в TBWA Oslo, звідти він переїхав у Колорадо, щоб працювати в команді CP+B, де отримав досвід роботи з такими клієнтами, як Windows Mobile, Hulu+ та Burger King.
Там його помітили та запросили до Leo Burnett у 2010 році, щоб бути в команді у новому креативному офісі New York LBNY. Цей період був вибухом, працюючи пліч-о-пліч з його кумирами Jay Benjamin та Michael Canning. Так як вони були новим агентством, вони багато часу витрачали на невеликі проекти, та отримали таких клієнтів, як Chobani Yogurt і Dewars Scotch. Їх новий офіс Leo Burnet був на 8 місці в рейтингу найбільш нагороджуваних агентств 2012 року, чим він дуже пишається, що був одним із них.
З LBNY він повернувся до Норвегії, у Bergen, де він почав працювати на посаді Senior Art Director у MK Norway (незалежне агентство з одними з найбільших клієнтів Норвегії). За цей час, він розробляв кампанії та працював на таких клієнтів: Schweppes, Q-Meieriene, Chess (одна з найбільших телекомунікаційних компаній), та Hansa Borg (один з найбільших пивних брендів Норвегії). В його перші роки в агентстві вони вперше отримали міжнародного клієнта, та виграли на міжнародному креативному фестивалі, а також їх відзначили в Lurzer’s Archive, Epica book, та вперше вони ввійшли в ТОР-10 креативних агентств Норвегії. Після 3 років роботи, його підвищили до General Creative Director. А також отримали непоганих клієнтів, наприклад, AB World Food.
Його робота була відзначена і на Cannes Lion, та на інших фестивалях, серед яких The New York Festivals, Epica, piaf та the Shortу.