• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Конференції
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Партнер конкурсу
Prime
Рекламна концепція фестивалю
Saatchi&Saatchi
Дизайн та розробка сайту
isd group

У 2016 році конкурс Best Marketing Innovations включений до конкурсної програми КМФР

Уже втретє пройде щорічний національний конкурс Best Marketing Innovations на най інноваційну рекламну кампанію.



Всеукраїнська рекламна коаліція включила конкурс Best Marketing Innovations в конкурсну програму 17-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Три роки тому комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine стала ініціатором проведення конкурсу, який оцінює саме інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії.


Нагороди, отримані в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволять набрати додаткові бали в рейтингу Кращих маркетингових команд (Best Marketing Teams 2016), а також в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2015/2016.



Оцінка Best Marketing Innovations формується з декількох складових: креативного підходу і інновацій у використанні маркетингових інструментів. Як результат вище перерахованого - максимальна віддача від продемонстрованого комунікаційного рішення. Оцінювати роботи учасників будуть кращі стратеги української комунікаційної галузі.


«За підсумками перших трьох місяців 2016 року і виграних нашим холдингом понад 20 тендерів, ми бачимо, що клієнти все частіше оцінюють інноваційність в стратегіях, стають все більш відкритими до реалізації нестандартних рішень, – каже Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine. – Тому конкурс Best Marketing Innovations для ринку має велике значення - він збирає і демонструє всі кращі інноваційні підходи в реалізації рекламних кампаній. Ми прогнозуємо, що в цьому році буде більше діджітальних проектів, так як саме цей напрямок привносить в ринок найбільше інновацій».


Конкурс орієнтований як на маркетинг-команди рекламодавців, так і на рекламні, маркетингові та медіа агентства, які реалізували проект. Нагадаємо, що до участі допускаються проекти, реалізовані в Україні (навіть якщо кампанія була розроблена не українським агентством).


Ознайомитися з правилами подачі і зареєструвати роботу можна на сайті КМФР.


Дедлайн подачі робіт – 22 квітень 2016 року.


З питань участі пишіть в оргкомітет фестивалю: project@vrk.org.ua (Ольга Підгорська), contest@vrk.org.ua (Алена Бабко) або телефонуйте +38 (044) 490 90 30.



← Повернутися до новин


BigBoard Ukraine WOG ORT Media
StarLightMedia
SOSTAV.UA ReklaMaster.com Marketing Media Review
Ліга Бізнес Інформ Обозреватель New Strategies Group
RTI marketing.by Facemark
Marketer LBB Ad Asia
ACAR ramu Pointer
prime group
Coca Cola Rich Greenfield
Олімп
IAMI Ukrainian Digital Agencies Committee Gvardiya
Inveria Grande Affiche Ukraine Pandora Studio
Белая Карона Ассоциация Брендинговых Компаний России
Атмасфера
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Альона Бабко, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Яна Бакун