Павло Таяновський – Голова журі конкурсу Best Marketing Innovations 17-го КМФР
Роботи учасників конкурсу в області інновацій оцінюватиме журі під керівництвом відомого всьому рекламному ринку медіастратега Павла Таяновського, Carat Ukraine.
Як було оголошено раніше, конкурс Best Marketing Innovations в цьому році увійшов до програми 17-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Результати конкурсу беруться до уваги при складанні Рейтингу кращих маркетинг-команд Best Marketing Teams.
Павло Таяновський
більше 15 років професійно займається маркетинговими комунікаціями на
українському ринку. За ці роки Павло займав посади медіадиректора Universal
McCann Ukraine, директора
зі стратегічного планування McCann-Erickson, директора Advantage/ADV. Керував
стратегічним плануванням в TMA Draft Ukraine. Велика практика комунікаційного планування в
різних маркетингових дисциплінах – медіа, креативі, BTL і цифровий – дозволяє
Павлу Таяновському бачити цілісну картину розвитку комунікаційного ринку. Він
виступає на професійних конференціях з оглядами трендів. Вільний від основної
роботи час присвячує дистрибуції знань в області маркетингу, медіа і
комунікацій.
«Для мене велика честь вже втретє бути Головою журі Best Marketing Innovations 2016. Цей конкурс сьогодні служить унікальним майданчиком, де в журі зустрічаються і розмовляють між собою стратеги різних напрямків – креативного, класичного медійного, діджитал і нових медіа, фул-сервісного, маркетингових технологій і т.д. В результаті журі поступово знаходить реперні точки, що дозволяють відокремити інновативну ідею від креативної, комунікаційної, медійної, технологічної, хоча зрозуміло, що перша завжди захована в останніх. Така робота вкрай важлива для ринку, тому що Клієнтам необхідні інновації по всьому спектру маркетингових активностей», –каже Павло Таяновський, Голова журі конкурсу Best Marketing Innovations.
Журі конкурсу
буде чекати від учасників максимальної віддачі від продемонстрованого
комунікаційного рішення, а також новизни запропонованих рішень.
«Якщо двадцять років тому Клієнти страждали від зростання пропозиції конкурентних товарів (клаттер полки), десять років тому вони страждали від зростання конкурентної реклами (клаттер медіа), тепер вони страждають від клаттера всього відразу, включаючи стрімке зростання онлайн-торгівлі (клаттер дистрибуції). І в кожній ланці ланцюжка їм потрібні інноваційні рішення та підходи», –пояснює Голова журі конкурсуBestMarketingInnovations.
За словами Павла
Таяновського, конкурс BestMarketingInnovations збере
кращі практики, що дозволить побачити річний зріз ринку по всьому спектру і
зрозуміти, що вже можливо в Україні і куди рухатися далі.
Дедлайн подачі
заявок на конкурс BestMarketingInnovations в рамках 17-й КМФР – 22 квітня,
тому краще поспішити і зареєструватися на сайті конкурсу, заповнивши анкету.
З усіх питань участі в конкурсі просимо звертатися до оргкомітету: (044) 490 9030, project@vrk.org.ua – Ольга Підгірська, contest@vrk.org.ua – Алена Бабко.