Міжнародні спікери на конференції Best Marketing Practices
26-27 травня на конференції Best Marketing Practices в рамках КМФР виступлять міжнародні спікери / члени журі КМФР – креативні директори провідних агентств Європи і Азії, багаторазові володарі престижних індустріальних нагород, включаючи Cannes Lions. Захід відбудеться в Київському планетарії ATMASFERA 360 за адресою вул. Велика Васильківська, 57/3.
Рахуємо дні до початку конференції найкращих маркетингових практик Best Marketing Practices міжнародного масштабу. В рамках освітньої програми виступлять провідні представники світового креативного співтовариства з Лівану, Данії, Німеччини, ОАЕ, Румунії, Естонії та Іспанії.
Знайомтеся з усіма міжнародними спікерами.
MADS MARSTRAND
CEO та засновник Uitch Iscratch, Данія, Голова журі Film Craft і Branded Content & Visual Storytelling 17-го КМФР
26 травня
Mads почав свою кар'єру ще в 1995 році, а з 2005 року займається продюсуванням. У 2005 році він заснував свою компанію Uitch Iscratch, яка з 2007 року є одним з провідних комерційних продакшн-компаній Данії. Mads знімав комерційну рекламу і фільми більш ніж в 150 країнах, а в його портфоліо проекти для Coca-Cola, United Airlines, Turkish Airlines, Lufthansa, лідерів автомобільної промисловості та харчової промисловості, а також для великих європейських мереж супермаркетів і фешн-брендів, і т.д.
JO MARIE FARWICK
Виконавчий креативний директор і партнер Überground, Німеччина, Голова журі конкурсу Film & Radio КМФР
26 травня
За останні роки Jo Marie отримала безліч нагород на ADC Germany / Europe / New York, LIAA, red dot, а також digital нагороди на NY Festival Interactive, Clio Interactive, Titanium Integrated в Каннах. У 2011 році Jo Marie була партнером-засновником гамбурзького офісу Heimat. У наприкінці 2015 року його отримала посаду креативного директора Jung von Matt. Jo Marie працювала з такими клієнтами, як Mercedes Benz, BMW, MII, Audi, Lamborghini, Nintendo, eBay, Tetra Pak, DMAX, IWC, MTV і багатьма іншими. Jo Marie є членом German Art Director Club. Також 5 років викладала в Miami Ad School, а зараз – в самій провідній школі з копірайтингу в Німеччині Curriculum at Texterschmiede.
GEM ROMERO
Head of Planning Barcelona, LOLA MullenLowe, Іспанія, член Print & Publishing і Media журі КМФР
26 травня
Виступить з темою «What's next in Brand Strategy? Ethics».
Gem отримав степень Business Administration & Managemen і MBA в ESADE. Він почав працювати в рекламі в 1998 році в незалежному агентстві WPP – SCPF. Потім він працював у консалтинговій компанії Planners, яку також купив WPP і включив в міжнародну консалтингову групу Added Value. Пізніше він перейшов на роботу в рекламне агентство Tapsa в Мадриді, в якості генерального директора зі стратегії. Через кілька місяців це агентство також було викуплено WPP і сьогодні є частиною групи Young & Rubicam. У 2010 році, втомившись від щотижневих поїздок з Мадрида до Барселони він почав працювати Bassat Ogilvy Barcelona, як Creative Strategy Director до березня 2014 г. На протязі всієї своєї кар'єри він працював над створенням реклами для таких великих брендів, як Vodafone, Nike, Mutua Madrilena, Banco de Santander, Coca-Cola, Heineken, Damm, San Miguel, Unilever, Nestle, SEAT і інших. Він був членом журі Effie Spain, El Sol, FIAP та інших фестивалів.
MIHNEA GHEORGHIU
Group Creative Director в Publicis Bucharest, Румунія, член журі конкурсу Digital & Mobile КМФР
26 травня
Mihnea виступить з темою «The power of doing».
Mihnea в рекламній індустрії з 19 років, почав він в Leo Burnett Bucharest. За минулі роки, він встиг попрацювати в Парижі, Лондоні, Мадриді, Торонто і Нью-Йорку, з такими брендами як Xerox, Mattel, P & G, Bacardi, Land Rover, Virgin Atlantic, MTV, Canon, UNIQLO, Oreo, а також над тютюновими і політичними кампаніями. Серед його нагород Cannes Lion, Clio, One Show, Young Guns, Andy, D & AD, New York Festivals, Art Directors Club, London International, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie. Починаючи з 2013, Mihnea є Group Creative Director в Publicis Bucharest, а з 2016 він Vice President в Art Directors Club Romania.
KALPESH PATANKAR
Виконавчий креативний директор Y & R Dubai, ОАЕ, Голова журі конкурсу Design & Branding КМФР
26 травня
Його кар'єра почалася в Мумбаї 16 років тому, і вже незабаром після кампанії для Ariel він був названий креативщиком №1 в Індії. У серпні 2004 переїжджає до Малайзії для роботи з McCann Erickson, трохи пізніше переходить в Ogilvy Singapore. Два роки по тому – переміщається на Близький Схід і приносить регіону перші два канських золота. Kalpesh не звикати до суддівства – Art Directors Club Awards, The New York Festivals, The Loeries, Mena Cristal і Adfest. Серед його досягнень – шість золотих канських левів і дві золотих нагороди на Andy Awards.
HAGEN DECKER
Режисер, Німеччина, член журі конкурсів Film Craft і Branded Content & Visual Storytelling КМФР
26 травня
Hagen виступить з темою «The worst shoot of my life, but the film is Great».
FADI MROUE
Засновник і креативний директор République, Ліван, Голова журі конкурсу Digital & Mobile КМФР
27 травня
Виступить з темою доповіді «Tradigital Marketing: Why Traditional is actually Digital».
Fadi, засновник і креативний директор digital-агентства République, вже 12 років в індустрії. За цей час він виграв понад 30 національних та міжнародних нагород, в тому числі New York Festivals, Cresta, MENA Cristal і Dubai Lynx. У минулому році агентство République було названо найкращим незалежним агентством року Близького Сходу за версією Dubai Lynx Awards і увійшло в топ-5 найбільш креативних агентств Лівану за версією Big Won Report.
ЛОЛА ТЕХВЕР
Директор Естонської Асоціації маркетингових і комунікаційних агентств, Естонія
27 травня
Лола виступить з темою «Чи бажаєте вести бізнес як європейська компанія, вийти на європейський ринок, відкрити компанію за 18 хвилин і стати е-громадянином Естонії?».
Естонія стала першою у світі державою, що запропонував іноземним підприємцям послугу електронного резидентства. Для того щоб здійснювати будь-які операції в Естонії / в Євросоюзі, не обов'язково фізично бути громадянином Естонії, потрібно лише мати електронно-цифрове громадянство. Для тих, хто хоче вийти на європейський ринок, важливим є питання, до якої юрисдикції буде ставитися компанія. Якщо в якості основного напрямку вами обраний європейський ринок, то компанію вам буде краще зареєструвати в країні, що входить до Євросоюзу, ніж у себе на батьківщині – в Україні. І тут Естонія знаходиться, так би мовити, майже поза конкуренцією.
З повною програмою Best Marketing Practices можна ознайомитися на сайті. Акредитація на конференцію Best Marketing Practices відкрита до 20 травня. З питань акредитації звертайтеся до оргкомітету: +38 (044) 490 9030, media@vrk.org.ua – Яна Бакун.
До зустрічі на конференції Best Marketing Practices 26-27 травня в ATMASFERA 360!