КМФР 2016 в цифрах
Оргкомітет 17-го КМФР завершив підрахунок конкурсних робіт – в цьому році за нагороди на фестивалі будуть боротися 785 конкурсних робіт.
У порівнянні з минулим роком загальна кількість робіт прогнозовано зменшилася. Однак відсоток падіння - 11% – дозволив оргкомітету КМФР все ж зітхнути з деяким полегшенням – гіршого не сталося. Можливий песимістичний сценарій кількості поданих конкурсних заявок диктувався такими факторами:
- Помітне зменшення рекламних бюджетів в наслідок економічної та політичної ситуації в Україні,
- Виключення КМФР з російського рейтингу креативності (в минулому році роботи російських рекламістів складали більше половини від загальної кількості поданих заявок),
- Зросли вимоги агентств до якості власного креативу, особливо на тлі скорочення бюджетів (див. пункт перший).
Так що на єхидний питання "як справи?" - Наша відповідь "не дочекаєтеся!"
Найбільша кількість робіт було подано в конкурси Film Craft, Print & Publishing, Design & Branding, а також Industry Categories.
Повна статистика поданих робіт по конкурсам
Contest |
Entries |
A. FILM |
74 |
B. FILM CRAFT |
118 |
C. PRINT & PUBLISHING |
115 |
D. OUT OF HOME |
47 |
E. RADIO |
48 |
F. DESIGN & BRANDING |
112 |
G. DIGITAL & MOBILE |
69 |
H. ADVERTISING CAMPAIGNS |
25 |
I. MEDIA |
27 |
J. BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING |
33 |
K. INDUSTRY CATEGORIES |
105 |
L. BEST MARKETING INNOVATIONS |
12 |
Конкурсні роботи будуть оцінювати 12 команд журі, до яких увійшли 77 досвідчених і титулованих рекламістів і маркетологів з 34 країн.
Головами журі стали Jo Marie Farwick, виконавчий креативний директор і партнер Uberground, Німеччина; Mads Marstrand, CEO і засновник Uitch Iscratch, Данія; Andrea Sinisi, Director Performance and Strategy, Initiative, Італія; Kalpesh Patankar, виконавчий креативний директор Y&R Dubai, ОАЕ; Fadi Mroue, засновник і креативний директор République, Ліван; Matthias Spaetgens, креативний директор Scholz & Friends Group, Німеччина; Сергій Венгер, маркетинг-директор «Миронівського хлібопродукту», Україна; Павло Таяновський, директор зі стратегії та трансформацій Carat Ukraine, Україна.
Топ-11 агентств, які подали найбільшу кількість робіт на фестиваль
Rating |
Entrant name |
Country |
Entries |
1 |
Saatchi & Saatchi Ukraine |
Україна |
77 |
2 |
PROVID |
Україна |
43 |
3 |
BBDO Ukraine |
Україна |
42 |
4 |
Kinograf |
Україна |
31 |
5 |
Production-studio Radio "MIR" |
Білорусь |
23 |
6 |
Radioaktive Film |
Україна |
22 |
7 |
Geometry Global Ukraine |
Україна |
21 |
7-11 |
Cheil Kazakhstan |
Казахстан |
20 |
7-11 |
Grape |
Україна |
20 |
7-11 |
ISD Group |
Україна |
20 |
7-11 |
Tough Slate Design |
Україна |
20 |
Втім, щодо будь-якого фестивалю кількість учасників – це важливо, але рекламний ринок більше повинен хвилювати питання якості цих робіт. А ось рівень креативу, заданий учасниками 17-го КМФР, стане ясний вже 27 травня на Церемонії нагородження переможців КМФР.
Для участі в Церемонії нагородження необхідно оформити акредитацію на конференцію Best Marketing Practices. З програмою конференції можна ознайомитися за посиланням. Онлайн реєстрація на подію можлива до 20 травня.
До зустрічі на КМФР 26-27 травня!
Місце зустрічі: вул. Велика Васильківська, 57/3 - ATMASFERA 360.