Журі

Best Marketing Innovations Jury

Міла Крутченко


стратегічний директор AdPro, Україна

Досвід в маркетингу і стратегічному плануванні - 8 років.


Клієнти: Astelit, InBev, Bayer, Епіцентр, IDS, Avon, Danone, Сушия, Snaige, Альфа Банк, КОНТІ, Colgate-Palmolive.


Маркетингова освіта і досвід в ресерчингу дозволяють Мілі ефективно інтегрувати маркетинг-теорію в реалії українського рекламного ринку.


Досвід роботи на стороні клієнта за кордоном дозволив зосередитися на досягненні складних для сприйняття бізнес-результатів (ROI, BH, лонч продукту і впровадження бренду на новий ринок).


Робота в digital агентстві для Міли - це постійне нарощування експертизи, пошук нових рішень і можливостей, створення нових стандартів ринку. Її зона відповідальності - кост-ефективні стратегії для клієнтів агентства як в короткостроковій (CPA), так і в довгостроковій перспективі (Brand Health, Brand Equity).

Повернутися