У професію Сергій Венгер прийшов з юриспруденції, заснувавши в кінці 90-х легендарну Panic Design. До цього він встиг відзначитися в яскравих журналістських проектах, керував редакціями ділових видань і регіональної телекомпанії. Має величезний і різноманітний досвід. Встиг проявити себе в маркетингу, рекламі, управлінні продажами, розвиток бізнесу і в бізнес-консалтингу. На його рахунку багато успішних стартапів і антикризових кейсів на вітчизняному і зарубіжних ринках. В останні 10 років Сергій Венгер працював заступником генерального директора з маркетингу та продажу в управляючій компанії великого сибірського агро-промислового холдингу, до цього керував креативним агентством Provid. Також в цей період Сергій додав до свого активу розвиток горілчаного бренду «Мягков» в Росії і успішну операцію з його продажу іноземним інвесторам. За поверненню з Росії очолив відділ маркетингу «Миронівського хлібопродукту». Компанія відома на ринку завдяки брендам «Наша Ряба», «Легко», «Фуа Гра» та ін.
Журі
Industry Jury

Сергій Венгер
маркетинг-директор «Миронівського хлібопродукту», Україна
