Zsolt поринув в світ реклами 15 років тому, після того як прийшов у Leo Burnett Budapest.
Переважну більшість свого часу він приділяв арт-дизайну таких брендів, як P&G, Philip Morris, Telenor, Coca Cola, а також паралельно залучався до створення інтерактивних кампаній. Завдяки цьому, Zsolt отримав багато простору для нових експериментів промо-технологій. Такий творчий простір став його основною сферою діяльності, після того, як він приєднався до DDB Budapest в 2011 році, де очолив відділ digital та інновацій.
В його творчому доробку безліч нагород, як національних, так і міжнародних, включаючи Cannes Cyber Lion та Innovation Grand Prix на Golden Blade Portoroz. Всього у Zsolt більше 100 нагород, тому є всі підстави вважати його як найбільш нагороджуваного digital креатора Угорщини. До того ж, його творчість не обмежується роботою: як DIY ентузіаст, в вільний час він бере участь в розробці портфелів та взуття ручної роботи.