Jo Marie почала свій творчий шлях в рекламній індустрії в 2003 році. Вона вірить в хороших людей. В книги. В мистецтво. В моду. В архітектуру. Але в першу чергу вона вірить в ідеї. Jo Marie вважає, що спочатку потрібно придумати найкращу ідею, а вже тільки потім знайти хороший канал для її розповсюдження.
Для креативних людей дуже важливо отримати визнання на профільних фестивалях. За останні роки вони виграла безліч нагород: ADC Germany/Europe/New York, LIAA, red dot, а також digital нагороди на NY Festival Interactive, Clio Interactive, Titanium Integrated у Каннах.
В 2011 році вона була партнером-засновником Hamburg office of Heimat. Наприкінці 2015 року, вона отримала посаду креативного директора Jung von Matt. Вона працювала з такими клієнтами, як Mercedes Benz, BMW, MII, Audi, Nintendo, eBay, Tetra Pak, DMAX, MTV та багато інших. Вона обожнює працювати з Lamborghini, бренд, який вона сама обожнює, а також, зі IWC, можливо, ви чули декілька її слоганів.
Jo Marie є членом German Art Director’s Club, близько 5 років вона викладала у Miami Ad School. Зараз вона викладає у найвідомішій школі копірайтингу Німеччини - Curriculum at Texterschmiede.