Після дванадцяти років у промисловості Anthony був визнаний практично з усіма національними та міжнародними почестями. Завдяки його роботі, яка була високо оцінена, він увійшов до трійки лідерів арт-директорів в Канаді, включаючи номери один 2016-го року.
У 2015 році Anthony допоміг створити рекламну кампанію на білбордах для Sports Network, яка в результаті отримала багато нагород, а також він запустив фільм для Always, який отримав понад 90 мільйонів онлайн переглядів і допоміг рекламному агентству Leo стати агентством №1 в Канаді, по даним Gunn Report.
Крім того, Anthony був удостоєний срібного лева в Каннах, двох золотих медалей на The London International Awards, одного золота на The One Show, так само як і на The Clio Awards.
Anthony працює з такими брендами як: IKEA, Procter and Gamble, Kellogg, TD Bank, James Ready Beer, Coors Light, Raising The Roof, тощо.