Kalpesh почав свою кар'єру в червні 2000 року в Saatchi & Saatchi в Мумбаї, Індія. Незабаром після цього, його робота над Ariel зробила його креатором №1 в Індії.
У серпні 2004 року він приєднався до McCann Erickson, Малайзія, а в грудні наступного року, переїхав в Ogilvy, в Сінгапурі, вигравши кілька нагород.
Два роки по тому Kalpesh переїхав на Близький Схід і привіз в регіон вперше двох Золотих Левів з Канн, а також Гран-прі Dubai Lynx.
Kalpesh, працюючи разом з Shahir Zag, зіграв важливу роль в наданні допомоги агентству Y&R Dubai, яке було удостоєно найбільшої кількості нагород серед агентств Близького Сходу на Cannes Lions, де воно отримало 4 золотих, 4 срібних і 4 бронзових негороди за 2013 рік.
Він також допоміг Y&R Dubai перемогти на Dubai Lynx в номінації «Агентство року» протягом 3 років поспіль з 2011 по 2013 роки. Також агентство отримало перший в історії Design Grand Prix.
Робота Kalpesh була відзначена багатьма міжнародними преміями, такими як: D&AD, One Show, Dubai Lynx, Clio, London International, Spikes Asia, New York Festivals, Adfest, Young Guns, EPICA, Loeries та Abbys.
Серед них 6 золотих Каннських Львів і 2 золоті нагороди на Andy Awards.
Kalpesh входив до складу журі на Art Directors Club Awards, The New York Festivals, The Loeries, Mena Cristal та Adfest 2013.